Sposoby na przyciągnięcie uwagi klientów w sklepie

Każdy klient inaczej robi zakupy. Sporo osób wchodzi do sklepu już z przygotowaną wcześniej listą zakupów, a wychodzi z wieloma innymi produktami. I to niekoniecznie tymi z listy. Ale są też osoby, które zawsze trzymają się zapisanych notatek. Czy można je skusić do zakupu czegoś spoza listy? Tak, ale do tego celu trzeba przyciągnąć ich uwagę do konkretnej półki lub produktu. W jaki sposób?

Promocje, które są doskonale widoczne

Żeby wyeksponować konkretny produkt znajdujący się na półce, można wykorzystać stopery reklamowe. Są one dostępne choćby na stronie internetowej https://pos-solution.pl/produkt/shelfstopery-stopery/, a ich rozmiary czy rodzaje różnią się znacznie – dzięki czemu możemy wybrać taki, który zaspokoi nasze oczekiwania. Ciekawym pomysłem jest stoper półkowy, który ma miejsce na dodanie promocyjnej ceny czy też taki, który wystaje poza półkę i łatwo go zauważyć przechodząc przez alejkę. Pozwalają one wśród grupy produktów wyróżnić ten, który ma być szczególnie promowany. Może to być promocja związana z ceną albo przedstawienie konsumentom nowego produktu.

Widoczna, ale nienachalna reklama

Sporo osób wybiera produkty chociażby z tego względu, że mają one niższą cenę niż inne lub można je kupić w promocji 1+1, co jednostkowo również daje lepszą kwotę do zapłaty. Nie wszyscy jednak kupują w taki sposób. Część klientów przegląda półki w poszukiwaniu swoich ulubionych produktów. Kolejna grupa sprawdzi nowości i wybierze jedną z nich. Warto jednak  poinformować klientów – przy pomocy stopera na półce – o tym, co jest w promocyjnej cenie, gdzie stoją nowości. Dobrze jest także zaznaczyć pojawienie się wegańskiej opcji ulubionego produktu. Tak zaplanowany marketing pozwoli zaistnieć wybranym produktom w świadomości klientów, ale nie będzie nachalnie zachęcał do zakupu poszczególnych produktów.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden × dwa =