Skuteczne formy promocji firmy

Czasy się zmieniają, jednak jedno nie zmieni się nigdy. Chcąc zaistnieć w jakiejkolwiek branży, potrzebować będziemy reklamy. Co prawda dzisiejsze kampanie znacząco różnią się od tego, co było kilkanaście lat temu, ale parę elementów pozostało niezmiennych. Chcąc zwiększyć świadomość naszej marki wśród lokalnej społeczności, mamy dwie możliwości. Może zainwestować w ulotki lub postawić na bilbord reklamowy. Jak pokazują badania przeprowadzane wśród konsumentów, są to techniki najlepiej sprawdzające się na niewielkich obszarach w niektórych gałęziach sprzedaży. 

Zalety reklamy ulicznej

Ani ulotkami, ani bilbordami nie dotrzemy do odbiorców na całym świecie, ale lokalnie te metody zdają egzamin bezbłędnie. Np. prowadząc restaurację, rozsyłamy w ten sposób wiadomość do poszczególnych osób, odpowiadając na ich aktualne potrzeby. Ktoś, kto akurat jest głodny, na pewno zwróci uwagę na ogromny plakat z pizzą i być może chętnie skorzysta z propozycji położonej nieopodal knajpki. Promocja poprzez bilbordy to także świetny sposób na reklamę podprogową. Wielu ludzi poruszając się po mieście, nieświadomie rejestruje otaczające ich obrazy i przypomina sobie o nich, gdy zachodzi taka potrzeba. Ten mechanizm pozwala dotrzeć przedsiębiorcom do setek osób mijających dany baner reklamowy. Ponadto, jest to znacznie tańsza i bardziej dostępna dla wielu firm forma, niż spoty puszczane w telewizji. Pamiętajmy, że łatwiej jest stworzyć za rozsądne pieniądze dobrą grafikę, niż kilkunastosekundowy film niezahaczający o kicz.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pięć × dwa =