Platforma eLizak – wygoda w przedszkolu lub żłobku

Dyrektorzy prywatnych i publicznych placówek opiekuńczych, takich jak przedszkola czy żłobki, wiedzą, jak dużo czasu zajmuje przygotowywanie planu pracy, prowadzenie rozliczeń oraz komunikacja z pracownikami lub rodzicami. Zajęcia te pochłaniają tak bardzo, że trudno skupić się na uatrakcyjnianiu oferty opieki nad najmłodszymi. Na rynku istnieją jednak narzędzia, które znacznie ułatwiają zarządzanie przedszkolem. Są również bardzo przydatne dla nauczycieli oraz rodziców dzieci. Jednym z takich narzędzi jest platforma eLizak.

Co oferuje system eLizak użytkownikom?

Niezwykle praktyczne oprogramowania gwarantuje przede wszystkim sporą oszczędność czasu. System składa się z panelu dyrektora, opiekuna i rodzica – każda z sekcji ma indywidualne funkcjonalności. Osoby zarządzające przedszkolami lub żłobkami na pewno docenią opcję generatora rozliczeń, który umożliwia automatyczne rozliczanie wszystkich płatności, szybsze finalizowanie umów, wygodniejsze ustalanie stawek i sposobów naliczania czasu spędzanego przez dziecko w placówce oraz ograniczenie kosztów związanych z drukowaniem dokumentacji na papierze. System ułatwia także kontakty z rodzicami lub pracownikami. Gwarantuje bezpieczne gromadzenie i przechowywanie danych osobowych.

Platforma eLizak, dzięki funkcjonalnościom przeznaczonym dla rodziców, będzie stanowić atut w ofercie każdej placówki opiekuńczej. Pozwala szybko zgłosić opiekunom nieobecność pociechy, wskazać odpowiedni jadłospis dla malucha, być na bieżąco z wszelkimi ogłoszeniami czy sprawdzić wykonane płatności. Wygodnie można kontrolować również postępy dziecka oraz kontaktować się w razie potrzeby z pracownikami lub dyrektorem przedszkola. Z kolei opiekunowie, za pośrednictwem eLizaka, dodają wpisy w dzienniczku, rejestrują godziny pobytu maluchów, wysyłają materiały dydaktyczne i podsumowują swój czas pracy. To kompleksowe rozwiązanie dla każdej placówki, zajmującej się opieką nad dziećmi.

Platforma eLizak a rozliczanie czasu pobytu w przedszkolu lub żłobku

Bardzo ważną funkcjonalnością opisywanego systemu jest możliwość kontrolowania i rozliczania godzin, w których dzieci znajdują się w placówce opiekuńczej. Dzięki nowoczesnemu systemowi nie trzeba ręcznie prowadzić tego typu ewidencji. Może zastąpić ją praktyczny, bardzo wygodny w obsłudze rejestrator KDM-C152 do platformy eLizak oraz czytnik MM-A51. Urządzenia te służą do zapisywania wizyt użytkowników oraz wprowadzania nowych kart do systemu.

Rozwiązanie to jest bardzo proste – wystarczy umieścić rejestrator na ścianie przy wejściu do placówki i przydzielić rodzicom indywidualne karty lub breloczki. Urządzenie będzie zapisywać każde wejście i wyjście rodziców z dziećmi do przedszkola czy żłobka. Dzięki temu dyrektor oraz opiekunowie będą mieli zawsze pod kontrolą godziny zajęć. Komunikacja z serwerem systemu eLizak z rejestratorem odbywa się poprzez internet. To rozwiązanie nie tylko oszczędzające czas dyrekcji, ale i poprawiające bezpieczeństwo maluchów. Firma MicroMade produkuje niezawodne rejestratory oraz czytniki dedykowane do systemu eLizak, dzięki którym usprawni się funkcjonowanie każdej placówki.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 × 3 =