Jak nabyć wysokiej jakości sprzęt biurowy w stosunkowo niskiej cenie?

Wiele firm decyduje się na leasing lub dzierżawę sprzętu biurowego. Rozwiązania te są szczególnie często stosowane w przypadku różnego rodzaju drukarek, czy też kserokopiarek. Czy w rzeczywistości jest jednak opłacalne? – odpowiedzi na to pytanie poszukamy w dalszej części naszego artykułu.

Leasing, czy dzierżawa sprzętu biurowego? Co wybrać?

Wiele firm szukających alternatywy do zakupu drogiego sprzętu biurowe decyduje się na leasing drukarek lub też ich wydzierżawienie. Oba te rozwiązania nieco się od siebie różnią. Tak więc w przypadku leasingu osobą finansującą zakup sprzętu zawsze musi być przedsiębiorcą, a sama umowa zawierana jest na czas określony. Co więcej, ustawodawca zobowiązuje osobę korzystającą ze sprzętu objętego umową leasingową, do zapłacenia osobie finansującej ceny minimalnej (równa się ona minimalnej cenie sprzętu). Dzierżawa z kolei nie jest obciążona takimi obostrzeniami i z zasady jest o wiele bardziej elastyczna, jeśli chodzi o jej warunki.

Zarówno dzierżawa, jak i leasing sprzętu biurowego ma swoje zalety. Między innymi rozwiązanie takie pozwala przedsiębiorcy wyposażyć swoje biuro w sprzęt najwyższej jakości bez konieczności ponoszenia jednorazowo wysokich kosztów inwestycji. Co również warte zaznaczenia, wielu przedstawicieli zajmujących się wynajmem sprzętu ma w swojej ofercie usługi serwisowe oraz eksploatacyjne, o czym świadczy m.in. oferta na stronie http://telekontrakt.pl/dzierzawa-drukarek/. Zestawiając przedstawione tam propozycje, można znaleźć dogodną opcję, która spełni wymagania nabywcy.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 − 3 =