Dlaczego warto korzystać z reklam typu outdoor?

Billboardy otaczają nas dziś niemal wszędzie. Badania wskazują, że kampanie outdoorowe należą do jednych z bardziej opłacalnych. Dlaczego? Jakie przynoszą korzyści firmom? W jaki sposób wpływają na wizerunek firmy?

Nowa odsłona reklamy

W porównaniu do tradycyjnych form reklam (ulotki, ogłoszenie w radiu czy telewizji) reklamy outdoorowej nie można wyrzucić ani wyłączyć. Tradycyjne jej formy odbiorca może regulować, w przypadku zewnętrznych nie ma takiej możliwości. Osoby, które zarządzają billboardem decydują natomiast o tym, jak długo, a także w jakim stopniu będzie widoczna jego treść. Bez wątpienia reklamy zewnętrzne docierają również do licznego grona odbiorców, co jest postrzegane za kolejną ich dużą zaletę. Codziennie konsumenci pokonują ustaloną trasę z domu do pracy i z powrotem. Zmotoryzowani spędzają długie minuty w korkach. W trakcie postoju wodzą wzrokiem po swoim otoczeniu i wtedy bezwiednie napotykają różnego rodzaju reklamy. W ten sposób reklamodawca może właśnie trafić do potencjalnego odbiorcy. Ważne zatem, aby treść, jak i wizerunek reklamy był na tyle oryginalny lub przyciągający, by zapadł odbiorcy w pamięć. Choć bez wątpienia są to działania marketingowe, konsument nie czuje, że ktoś narzuca mu swoje usługi. Wszystko odbywa się przecież nienachalnie, w jego własnym środku transportu, w centrum ulicznego ruchu. Odbiorca nie może też wyłączyć reklamy. Jedyne co może zrobić w tej sytuacji, to odwrócić wzrok, ale po drugiej stronie czeka na niego z pewnością nowy przekaz.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sześć − 6 =