Uniform pracowniczy – wizytówka fachowca, jak i jego firmy

Wygląd jest niezwykle ważnym elementem, jeśli chcemy wzbudzać zaufanie klienta. Prawdziwy profesjonalista wygląda jak profesjonalnie – to psychologiczny aspekt, który warto wykorzystać w procesie swojej marki. Odpowiednio ubrany, wzbudzający sympatię i wykazują się kompetencją fachowiec nigdy nie będzie narzekał na brak pracy.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą

Czy ta zasada dotyczy tylko pracowników biurowych? Absolutnie nie. Owszem, przychodząc do urzędu czy banku spodziewamy się, że pracownicy zastosują się do zasad dress code’u i zamiast kolorowych t-shirtów, zobaczymy raczej koszule i stonowane dodatki. Nie jest to jednak jedyna grupa, który musi dbać o prezencję. Właściwie każdy zawód, w którym mamy kontakt z klientem wymaga tego, aby nasz ubiór był schludny, czysty i podkreślał nasz profesjonalizm. Uniformy często opatrzone są logo firmy, dlatego też klient widząc danego pracownika od razu wyrabia sobie pewne zdanie o firmie go zatrudniającej. Warto sprawić, by było one pozytywne. 

W wyborze uniformu pracowniczego należy kierować się zasadami BHP, ale też jakością i wygodą. Warto słuchać pracowników i ich uwag, gdyż to oni będą codziennie z tej odzieży korzystać. Jeśli praca wymaga częstego przebywania na świeżym powietrzu lub odbywa się w nocy, niezbędne będą kamizelki odblaskowe. Są one lekkie i nie krępują ruchów, natomiast często ratują życie i chronią przed groźnymi wypadkami. Gama odblaskowych gadżetów jest jednak większa – koszulki, kominy, czapki, worki – przez co z łatwością można dopasować je do profilu wykonywanej pracy.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

3 × cztery =