Interesują Cię usługi UX? Zarezerwuj audyt UX!

Interesują Cię usługi UX? Zarezerwuj audyt UX!
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Specjaliści oferujący usługi UX to ludzie, którzy pomagają firmom tworzyć pozytywne doświadczenia użytkowników. Pomagają firmom zrozumieć, w jaki sposób można ulepszyć ich produkty i usługi. Profesjonalne usługi UX mogą obejmować doradztwo, badania, projektowanie, prototypowanie i testowanie.

Jeśli interesują Cię usługi UX, ale nie wiesz, od czego zacząć lub jak znaleźć odpowiednią firmę do swoich potrzeb, zarezerwuj audyt UX, to optymalne rozwiązanie! Audyt UX oceni użyteczność i funkcjonalność Twojej obecnej witryny lub aplikacji, a następnie zarekomenduje, jak ją ulepszyć.

Zarezerwuj audyt UX, aby zrozumieć, co sprawia, że Twoja witryna lub aplikacja jest łatwa w użyciu i jakie ulepszenia są potrzebne. Jest to również przydatne, gdy chcesz skorzystać z nowego usługodawcy, który może nie mieć doświadczenia w realizacji Twoich potrzeb biznesowych.

5 typowych sygnałów ostrzegawczych, które mogą pomóc w wykryciu złego audytu UX

Zły audyt UX to najgorszy koszmar profesjonalisty UX. Może to być kosztowny, czasochłonny i frustrujący projekt. Aby uniknąć pułapek, które mogą na nas sprowadzić złe usługi UX, musimy zdawać sobie sprawę z typowych czerwonych flag, które wskazują, że może nie być tego warte.

Do następujących pięciu czerwonych flag należą:

1) Brak zrozumienia, czym jest dobry projekt

2) Wykorzystanie zasobów niskiej jakości

3) Brak zrozumienia, jak przeprowadzić audyt

4) Brak planowania na przyszłość

5) Obecność w zespole specjalistów niezwiązanych z UX

Zarezerwuj audyt UX, jednak zrób to z głową, poszukując wykonawców wśród zaufanych agencji, zajmujących topowe pozycje na rynku. To może być, ale nie musi być droższe, z pewnością będzie znacznie lepszym rozwiązaniem, takim z dozą pewności i spokoju. 

5 kroków do przeprowadzenia skutecznego audytu UX

Audyt UX to proces zbierania informacji o doświadczeniach użytkownika. Audyt UX nazywany jest również przeglądem projektu. Pomaga w upewnieniu się, że produkt lub usługa spełnia zamierzone cele i potrzeby użytkowników.

Proces audytu UX rozpoczyna się od przeglądu projektu na wysokim poziomie, po którym następuje szczegółowa analiza i testowanie, a kończy się zaleceniami dotyczącymi usprawnień. Ten artykuł zawiera pięć kroków, które pomogą Ci przeprowadzić skuteczny audyt UX. 

pięcioetapowy proces audytu UX: 

Krok 1: Przeprowadź ogólny przegląd projektu, aby zrozumieć, co robi produkt i jak będzie używany. 

Krok 2: Przeanalizuj interfejs użytkownika za pomocą analizy i testowania danych, zwracając szczególną uwagę na ekran główny produktu, ekrany dotykowe i zintegrowane aplikacje. 

Krok 3: Rozważ konkurencyjne dane i zdecyduj o rynku docelowym dla Twojego nowego produktu. 

Krok 4: Zbadaj aktualnych konkurentów firmy. 

Krok 5: Wybierz trzech lub czterech konkurentów i przeprowadź jakościowe analizy porównawcze ich produktów, strategii marketingowych i obsługi klienta. Proces obejmuje przeprowadzanie konkurencyjnych badań danych (np. badanie stron internetowych firm, przeglądanie raportów branżowych), przeprowadzanie podstawowych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*