Co zrobić, żeby klienci wracali do naszego sklepu internetowego?

Każdy kto sprzedaje produkty lub usługi chce, aby klienci byli zadowoleni i skorzystali z jego oferty ponownie. Jak sprawić, by nowy klient został tym stałym? Możliwości jest wiele. Najprostszym z nich jest program lojalnościowy. Dając klientowi niewielki rabat lub oferując drobny upominek w zamian za zakupy, zachęcamy go do kolejnych odwiedzin w naszym sklepie. Gdy prowadzisz sklep internetowy, świetnym rozwiązaniem będzie na przykład aplikacja. O jej zaletach dowiesz się czytając artykuł do końca.

Jak skutecznie budować relację z klientami?

O dobry wizerunek firmy należy dbać nie tylko poprzez dawanie najlepszego produktu oraz świetną obsługę. Należy również budować relację, zachęcić klienta do tego, by poczuł, że poniekąd jest częścią marki. W momencie, gdy staje się członkiem programu lojalnościowego, rodzi się w nim uczucie przynależności. Sprzedając w Internecie, trudno jest wyobrazić sobie funkcjonowanie bez aplikacji firmy. Dla klienta jest to wygodna forma zakupów – po utworzeniu konta, nie musi się nigdy więcej logować, a zakupy może zrobić w kilka minut. Dodatkowo jest zawsze na bieżąco z promocjami i nowościami. A za należenie do „klubu”, ma dodatkowe korzyści. Wszystko to sprawia, że klient zostanie z nami na dłużej.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dziewiętnaście + 18 =